onsdag 18. februar 2009

Best friends


Hello alle sammen. Håper dere har en like fin vinterferie som meg. Jeg har i di sister dagene fått besøk av masse søte mennesker. Endelig fikk jeg bestevenninna mi på overnatting fra i går til i dag. Vi får ikke møtt hverandre så ofte på grun av avstanden mellom oss, så det blir ofte høye tlf regninger og månteskort på toget. Men endelig kom jenta mi, og vi kost oss skikkelig.

Om et par dager kommer det endelig en ny video til bloggen. Jeg fikk Henriette til og sitte modell mens jeg viser en veldig eligant og lett oppsetning av hår som passer like bra til hverdags som på fest. Ble masse loking så har mye saftige blopers til dere også.

I dag har jeg pyntet meg for 50 års lag. Ray ray!
Ha en fortsatt super vinterferie folkens.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar