torsdag 17. juli 2008

In to the sea


Sko: H&M.
Shorts: Bik bok
Topp og genser: b young.
Skinnjakke og Belte: H&M

Jeg og mamma dro til drøbak i fineværet i dag. Vi gikk oss en tur i påthavnen og etterpå tok vi oss en cappuccino på en fisefin resturante. Solen tittet frem gjevnelig og brisen var varm. Perfekt mor og datter dag. Jeg er så utrolig glad i mamman min. Hun betyr så utrolig mye for meg.

Hvordan er deres forhold til foreldrene deres?

Jeg har også endelig fått ryddet ordentlig i det nye skapet mitt. Er alt brettet og lakt på farge sån som vi gjør på jobben slik at det skal bli lettere å finne frem til det jeg skal ha. Er storfornøyd av min egen innsats. Nå mangler jeg bare å rydde resten av rommet slik at jeg får malt gulvet mitt hvit. Har brukt 3000 på ny innredning og malin til romme mitt. Blir bare dødsbra. Jeg driver også å lager eget skostativ og skjerf/belte/smykke stativ så jeg får sett alle de fine skoene og smykken min uten at det ser rotete ut.

Hva slags løsninger har dere på rommet? Hvor har dere smykker å sko?

Jeg klarer altid å rote vekk ting, finner aldri det jeg leter etter. Så jeg håper dette vil hjelpe meg med å holde romme mitt ryddig.

10 kommentarer:

  1. Jeg skal endre på designen også, men skal prøve å gjøre det selv. :-) Har kjøpt domene hos One.com og så fort jeg finner ut hvordan jeg får over alle blogspot-innleggene mine blir bloggen min .com :-)

    SvarSlett
  2. Så koslig at du har så godt forhold til moren din :) Det har jeg til min også, vi snakker om alt mulig, ganske greit egentlig! Stilig antrekk forresten :)

    SvarSlett
  3. Kjempefint outfit! : )

    Jeg har alltid hatt veldig godt forhold til foreldrene mine. Vi har alltid vært en god familie. Nå har ting forandret seg litt, i og med at pappa er død og jeg har flyttet sammen i hus med kjæresten, men fremdeles er vi en samlet familie som har godt forhold til hverandre. : ) Det er godt, det. Familie betyr utrolig mye.

    SvarSlett
  4. Bra blogg!:D

    Du er flink til å ta bilder! bli med på konkuransen som er på bloggen min?

    SvarSlett
  5. Jeg har et utrolig sterkt bånd med foreldrene mine, de er noen av de viktigste i livet mitt!<3

    SvarSlett
  6. Familien betyr alt for meg <3

    SvarSlett
  7. Jeg har verdens beste forhold til foreldrene mine. Mamma er min absolutt beste venn :-)

    SvarSlett
  8. Shortsen din er så heeerlig. Forholdet til mine foreldre er både og.

    SvarSlett
  9. Utrolig fint antrekk :)

    Jeg har et bra forhold til mamma, synes jeg. Kan snakke med henne om hva som helst. :) Hun er heldigvis litt ungdommelig, men sier jo seg selv, hun er ikke så gammel.

    SvarSlett
  10. Skoene mine ligger slengt rundt om kring i hele huset, noe som har resultert i at hundevalpen min har bitt i stykker mange av pumpsene mine :(

    SvarSlett