torsdag 17. juli 2008

Pain


Boots: mammas
Tights: bik bok
Topp: bik bok
Jakke: mormors loft

Jeg føler meg ikke noe bra i dag, har så fryktelig vondt i ryggen. Jeg tror kanskje det er fordi jeg lå uten den spessielle puta mi i natt. Har en sån har og merkelig pute. Jeg hater å ha vondt i ryggen, jeg føler meg så hjelpesløs siden jeg trenger hjelp til å resie meg opp fra sofaen å sånt. Tatt smertestillende men det har virkelig ikke hjulpet meg så mye.

Har dere noen gang hatt vondt i ryggen? Hva gjorde dere for å få det bedre?

Kjæresten min kom på sykebesøk i sta og ga meg gåtteri, en liten søt bamse å så hadde han kjøpt en sån krem med smertestillende i som man smører på der man har vondt. Han er så søt. Er så glad i han. Kremen hjalp mye bedre en vanerlig smertestillende hvertfall. Anbefaler den til alle dere der ute som har vondt et spesielt sted på kroppen.

1 kommentar:

  1. Har vondt i ryggen hele tiden pga at ryggraden min er skeiv nederst. Jeg pleier å gå meg en tur/jogge. Hvis det er krise bestiller jeg time til kiropraktor:)

    SvarSlett