fredag 20. juni 2008

Endelig sommer


Kjøpte med D&G t-skjorten i går, har egentlig ikke så mange merkeklær men noe kan jo være litt greit da. Fikk den av kameraten min faktisk<3 Er han ikke snill. Nå stikker jeg straks på jobb, tatt på meg høye sko for anledningen. Bruker å komme så sykt mange til oss på fredag og lørdag, spesielt nå som det er masse salg. Veldig stressende men det er veldig koselig også, det er så mange kunder som kommenterer det du har på deg på en positiv måte.

Etter jobben skal jeg på hytta til valer over helgen. Gleder meg utrolig, men jeg har ikke pakket enda. Har en tendens til å utsette en del ting til siste liten. hehe
Flere som kjenner seg igjen her eller? Hva er det dere skal denne helgen da? Mange venner av meg skal på VG-lista topp 20, men jeg velger heller hytta jeg^^ mye mer koselig spesielt siden jeg reiser med venner.

Stor klem fra Rose

2 kommentarer:

  1. Jeg kjenner meg veldig igjen. Pleier å utsette det helt til siste kvelden og holde på utover natta. ;D

    Du har drømmekroppen forresten! Håper du hadde en kjempefin tur!

    SvarSlett