mandag 13. oktober 2008

After eight 08

After eight 08, partye alle har gleda seg til, ble en brakendes storsykse! Den svarte virkelig til all forventning for de 225 finpyntede gjestene. Jentene (Tonje, Cornelia og Silje) må virkelig ha stått på for å få denne feste så bra gjennomført. Tusen takk jenter for høstens største event!

Denne gangen mekka jeg min egene minikjole ut av en ny topp og belte+skjørt fra skape mitt. Det skulle man nesten ikke tro? Det er jo ganske praktisk og kult å mikse forskjellige deler til en kjole, synes dere ikke? One of a kind, liksom. hehe. Men I hvertfall, jeg storkoste meg med både nyere venner og gamle bekjente. Jeg er så glad for at jeg har så mange flotte og koselige venner. Takk alle sammen for en helt fantastisk kveld.






5 kommentarer:

  1. Tusen takk søte Rose! Håper du har en god dag!

    Liker det nye designet forresten ;D

    SvarSlett
  2. Det er utrolig hva man kan gjøre med enkle klesplag :)

    SvarSlett
  3. Ja jeg vet ;D det er det som er så genialt med klær. Et klesplagg kan gi så utalje mye forskjerllige inntrykk avhengi av hva du kombinerer det med<3

    SvarSlett
  4. Kan du ikke oppdatere siden din snart?

    SvarSlett
  5. Hehe...ja jeg skal oppdatere den vetu. Men jeg er bare så fryktelig sliten fortiden så jeg har ikke så mye ork jeg bare sover og sover. Jeg har forsøkt et par ganger og legge ut flere nye innlegg men jeg er så sliten at jeg altid gir opp halveis.

    SvarSlett