torsdag 2. oktober 2008

Lean Back

O du herlige høstferie. Hvem synes ikke det er deilig og få lov å bare slappe helt av? Måle mitt for denne ferien er å sove, spise og kose meg med venner.

Hva er deres "greie" denne høstferien?

Nå sitter jeg i gostolen min, med fem nye moteblader jeg skal kose meg med før jeg legger meg. Jeg har allerede lest ut 2 blader og nå er det Cosmopolitan som står for tur!

Når jeg skal oppdatere meg innen mote bruker jeg først og fremst nettet, det er en lettvint og ikke minst gratis måte og oppdatere seg på. Men det som virkelig funker for meg er en blanding av lesestoff fra nett og på trykk! Mens jeg leser i blader skriver jeg små post it lapper som jeg fester øverst på siden. Når jeg da er ferdig med å lese hele bladet, og det er fult av masse post it lapper med rød skrift, fester stoffet seg mer og det er enklere og slå opp på de artikklene/sidene jeg likte.

Hva gjør dere når dere ønsker og oppdatere dere?
Er det noen spesielle sider dere går på? Spesielle blader dere leser? Har dere noen teknikker eller måter som gjør at dere altid er oppdatert før alle andre?

9 kommentarer:

  1. Jentekvelder er SÅ koselige! hadde faktisk det selv sist fredag :)

    SvarSlett
  2. Åh jeg liker dine sko! Hvordan går det med deg vennen? Håper på det beste (:

    SvarSlett
  3. Likte buksene dine. De var kule:)

    SvarSlett
  4. Margrete: helt enig, jentekveld bare rocker XD

    Lena: tusen takk<3 kjempe glad i de skoene. Selv om de er utrolig høye er de kjempe gode å gå i. Sikker på grunn av at helen er såpass kompakte. Å så er de varme<3 eller de er hverfall ikke super kalde:P Hehe

    Ane Kamilla: takker, det er "tøffing" buksene mine hehe. De er kjøpt på bik bok

    SvarSlett
  5. Koselig at du er tilbake på skolen nå ;D
    Heftig stil du har fått.
    Ser deg mer framover på skolen?;D

    SvarSlett
  6. Hemmelig:

    Ja deilig å være tilbake på skolen. Jeg er blitt en del friskere men alt varierer fra dag til dag så jeg kommer ikke til å være hver dag på skolen. Men forhåpentligvis mye mer en tidligere<3

    Så bra du liker stilen min :D Jeg takler ikke å bare ha på meg jeans og hvit singlet til. Er så kjedelig og ensformig!

    Akk nå sitter jeg i klasserommet og venter på læreren som er 1 time forsen :D så da loker man litt på nettet. Hehe

    Ha en strålendes fantastisk super duper dag :D stor klem fra Rose

    SvarSlett
  7. Post it-lapper? Det var utrolig smart! Må huske på det til neste gang jeg leser :)

    SvarSlett
  8. ja! det er utrolig efektivt. Blir liksom litt mer bevist når jeg leser. å så er det lettere å slå opp etterpå^^

    SvarSlett