onsdag 29. oktober 2008

TorneRose sover nesten 100år

High waist skjørt: Gina Tricot
Body: Gina Tricot
Lip make up: Superstay Powergloss

Yes folkens, jeg lever!Hehe…
Jeg er bare fryktelig sliten og syk, ME lever live mitt mer en meg akkuratt nå og det er derfor jeg ikke har oppdatert på en god stund. Men frykt ei O herlige lesere…I WILL SURVYVE :D


Superstay Powergloss 12H color-shine fra Maybellen New York er mitt absolutte MUST akkuratt nå. Det er en gloss som påføres i 2 deler. Steg 1 er påføring av farge og steg 2 er en gjennomsiktig gloss. På embalasjen står det at den varer i 12 timer, dette er bare bullshit, men det er sant at steg1 fargen (ikke steg 2 altså den gjennomsiktige glossen)varer usedvanelig lenge og smitter ikke av! (noe typen setter stor pris på;) I løpet av en hel dag påfører jeg farge bare 2 ganger! Mens glossen som en vanelig lipgloss. I tilegg til at den holder lenge får den leppene mine til å se mye fyldigere ut og hvem har vel ikke drømt om å få lepper som Angelina Jolie?

Hvis dere har vært borti noe make up eller styling produkter som inponerer gi meg et hint?!

Hugs and kisses from TorneRose

20 kommentarer:

  1. Så søtt skjørt. Er det fra Gina? Har likt (?) bare i lilla. Hvilken str har du?

    Føler at skjørtet er for kort i rumpa jeg..Men skal vel være sånn (se blogg)?

    Ida

    SvarSlett
  2. Jeg linka deg jeg, by the way:) Kos om du linker meg og^^

    SvarSlett
  3. Ja, det er ikke lange stunda igjen til jul. Åh, som jeg gleder meg. Jeg har en uskreven regel om å ikke røre julesaker, spise julegodt eller høre på julemusikk før 1. desember, jeg. Derfor er 1. desember for meg en fantastisk dag. Hihi :)

    Jeg gleder meg til det begynner å snø her heime, da blir det så fint.. :]

    SvarSlett
  4. Jo, klementiner spiser jeg før 1. desember! Tihi :]

    Ja, snø på juleaften er magisk synes jeg. Håper at det blir snø da i år, for det har det ikke vært de siste årene (tror jeg).. :]

    SvarSlett
  5. hehe nemlig... en rar, men god tid å tenke tilabke på. takk for det, ikke jeg som har laget den da : )

    SvarSlett
  6. ja, det er digg! men man kan bli lei og ;D

    SvarSlett
  7. Hei igjen:) Du er så fin på det bildet der! Nå angrer jeg litt på at ikke tok rosa skjørt.. Det var så søtt!
    Men om man bare har en tykk og mørk strømpebukse under skjørtet, er det vel ingen fare for at noen skal se noe. Hehe.
    Er det stramt rundt livet på deg?

    Ida

    SvarSlett
  8. Nydelig du er :) Har lest meg litt opp på bloggen din nå, positivt overrasket :)

    Ha en fin kveld/natt/dag (alt etter når du leser dette) ;)

    SvarSlett
  9. Jeg har det i grått, men du kler det mye bedre ^^, rosa var kjempefint.

    SvarSlett
  10. Hei Rose!! Beklager for et litt sent svar her. Tenkte jeg skulle svare senere men så glemte jeg det litt bort. :\

    Med meg går det fint. Nå er jeg litt trøtt etter en fin Oslotur. Hva med deg?

    Jeg vet ikke helt om vi har hatt så mye kaos på veiene. Litt kanskje? Jeg begynner på skolen sent, så jeg sover helt til isen smelter om dagen :P Hehe!

    Hvordan går det med MEen? Håper det går greit med deg!

    Stor klem :D

    SvarSlett
  11. Så utrolig fin blogg du hadde her :-) Likte den supr godt. Mye gøy å se på å lese. Stå på!

    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  12. Hei igjen=)
    Har bytta blogg til wordpress nå jeg se;)
    Håper du linker meg tilbake.

    Klem fra Ida

    SvarSlett
  13. Jeg har savnet deg!:) Håper du blir å oppdatere oftere:)
    Hvor kjøper du de fleste klærne dine?
    Kjøper du mye klær på BB i og med at du jobber der osv?:)

    SvarSlett
  14. tusen takk for så masse supersøte kommentarer. Jeg blir så glad for alle disse positive kommentarene. Jeg legger en del arbeid i det når jeg først setter meg ned og blogger. Er så herlig når folk legger litt merke til det :D

    Sån litt etterhvert skal jeg få den enda mer "opp på bena" har en del videoblogger og slike ting, men akkurat nå er den trådløse internetten vår nede så jeg sliter skikkelig med å få lagt ut noe nytt akkurat nå :S KRISE

    SvarSlett
  15. Så fin på bilde! :)

    SvarSlett
  16. Hei :)
    har akkurat begynt å lese bloggen din å liker den veldig godt.
    leste nå at du sliter me ME. og tenkte jeg skulle slenge inn en link fra en jeg kjenner sin blogg. hun har også slitt me ME, men fikk hjelp.
    :)

    http://hybelliv.blogg.no/1220591382_avisa_igjen.html

    SvarSlett
  17. Kjempefint! Linker til deg, jeg. Kos om du linker tilbake :)

    SvarSlett