søndag 11. januar 2009

Gratulerer så mye Lena

Tusen vis av gratulasjoner til deg Lena. Min YNDLINGS side fikk prisen for beste moteblogger 08.

Dette er en jente med hjerte av gull og den beste klestilen på mils omkrets. Hun er et levende eksempel på at du ikke trenger å være mange millionær for å kjøre verdens heftigste stil.

Lena har et eget særpreg og en karakter som svært få andre motebloggere i Norge har. Hun er også sympatisk og jordnærd, derfor er hun min og mange andre jenters største inspirasjonskilde.

For dere som på et eller annet mystisk vis ikke har fått med dere den fantastiske siden så er den altså www.elenita.no

Jeg vil også få takket deg for all hjelp og støtte jeg har fått når ME er dritt å leve med. Tusen hjertelig takk for at du tar deg tid til å stille opp. Det betyr utrolig mye for meg, å få dele bekymringer og tanker med en som faktsik forstår er virkelig den største trøst. For det er så få andre som skjønner å som faktisk vet hva jeg går i gjennom. Tusen tusen takk.

Nok en gang, gratulerer så mye Lena, Norges yndlingsbloggrinne.

Stor nuss og puss

4 kommentarer:

  1. DU er så utrolig skjønn Rose! Tusen tusen takk! Jeg fikk faktisk tårer i øynene av å lese dette. Det var så fint skrevet! Jeg er glad for at det finnes ei jente som deg i denne verden. Du er så ufattelig god!

    SvarSlett
  2. Fint skrevet!
    Gratulerer med overstått til Lene :D

    SvarSlett
  3. Hun fortjente det utrolig mye! ;D

    SvarSlett
  4. Ja. er det noen som fortjente den prisen så er det henne<3 så på videre!

    SvarSlett