torsdag 19. juni 2008

Regn regn og atter regn


Jeg og pus orket ikke stå opp i dag. Vi er så utrolig trøtte fortiden. Vi er begge helt overbevist på at det er nødt til å være regnet. Hver gang jeg er helt utslitt holder alltid pusen meg med selskap. Dere skjønner jeg har en sykdom som heter Nevrasteni. Det er en utmattelse syndrom som gjør slik at jeg blir helt utbrent og det eneste jeg orker er å sove, sove og sove. Jeg tror pusen skjønner at det er noe, for de dagene jeg ikke er utslitt er han en liten rampunge.

Men altså, til dagens antrekk. Jeg har så lyst til å være litt indianer inspirert i dag, men skoene som passer til den frynsete vesken min fra Bianco er sandaler. Kan man gå i tynne sandaler når det pøsregner? eller ser det bare teit ut?

Jeg gleder meg så sykt til kameraten min kommer fra jobb for vi skal nemlig på en nyåpning av en merkeklær butikk som selger merkeklær veldig billig akkurat i dag! Vesker som koster 2000 til 600. Gleder meg sånn. Håper jeg finner masse fint. Men kanskje ikke så mye at jeg blir helt blakk.
Stor klem fra Rose

1 kommentar:

  1. Fant du noe fint?

    Det var veldig godt for meg å ha hunden min som selskap også da jeg ikke orket annet enn å ligge på sofaen. Slapp å være alene (:

    SvarSlett