fredag 20. juni 2008

Stor shopping



Jeg var i Vest by i går, det var nyåpning av en merkevarebutikk med boss, jean paul og andre flotte merkevarer som var satt ned til under halv pris. Gleda meg skikkelig, men det viste seg at det meste var utplukket og ikke i små størrelser.

Var en ordentlig nedtur. Det verste jeg vet når jeg er ordentlig innstilt på å shoppe er når det ikke butikken svarer til forventningene du hadde eller det er masse dødskult der men alt er i størrelser man drukner i.

Hva er det verste dere vet med shopping? Hadde gledet meg skikkelig å alt var så nedtur at jeg begynte å gråte i butikken. Døds pinlig. Så jeg og han som var med meg kjørte til mosseporten. Dagen kunne virkelig ikke endt bedre. Jeg fant så utrolig mye fint der. Jeg skal tilbake nå i morgen for å shoppe her! nesten alle butikkene på senteret hadde satt ned prisene til 50% på alle varer.

Jeg fikk kjøpt meg, solbriller, belte, t-skjorte, kjole, sko og veske<3 skoene og vesken var ikke på halv pris da, for å si det mildt. Aldri før brukt så mye penger på kun to ting før. men jeg bare måtte ha dem<3

2 kommentarer:

  1. Det verste med å shoppe er når jeg ikke føler meg vel når jeg prøver klærne :( Hvem ser bra ut i bikini, liksom? I hvert fall ikke jeg (dessverre)!

    SvarSlett
  2. Synd med den butikken :(
    Det verste med shopping er når det er alt for mange mennesker i butikken man er i xD

    SvarSlett