onsdag 18. juni 2008

Sex in the city

Jeg har endelig sett Sex and the City the movie. Jeg bare elsket filmen, når den kommer ut på DVD må jeg bare ha den. Jeg var ordentlig usikker på hva jeg skulle ha på meg siden det ikke lenger var premiere uken. Men jeg var fast bestemt på å gå med kjole, det er jo tros alt sex and the city vi snakker om da.




Har dere sett filmen? Hva synes dere om den og hva hadde dere på dere?


Jeg gikk for en rød minikjole med belte i livet og skinnjakke uten på. Bruker vanlig vis å gå med høye heler men det ble litt for mye så jeg gikk med sølvsandaler, føltes mye mer komfortabelt.

Jeg var så heldig at hele kinokvelden var en kamerat av meg som foreslo og faktisk så spanderte han alt også. Jeg har ikke kost meg så mye på kjempe lenge.

Men når det er sakt, så elsker jeg egentlig å gå på kino spesielt på premieredagen. Jeg tror det kan ha noe med selve stemningen å gjøre? Tror ikke dere? Alle har pyntet seg litt ekstra og du ser aldri noen sure mennesker i køen til en premieredag.

Men nå er det på tide for meg å gå opp å rydde rommet. Det er helt kaos der nå.
Stor klem fra Rose

5 kommentarer:

  1. Så søt du er! Den fargen på kjolen kledde du veldig godt! Jeg har faktisk ikke vært på en premiere før, så jeg vet ikke hvordan det er.

    Forresten så må jeg bare si at den forrige kommentaren du la inn, på det innlegget jeg ba folk om å fortelle om seg selv, rørte meg til tårene! Tusen takk! De ordene betydde veldig mye for meg!

    Ønsker deg alt det beste!

    SvarSlett
  2. Hvor har du kjøpt den røde kjolen?

    SvarSlett
  3. trude: tusen takk^^

    Anonym: kjolen er kjøpt i oslo, det er et par å siden så hvor husker jeg ikke. Men det er i andre etasje i byportalen^^ elsker kjolen, men vokst veldig inn i den da. Når jeg kjøpte den måtte jeg ha en bh med masse innlegg for at den ikke skulle gli ned (det er en kjole hvor det ikke er mening å ha bh under;P) men nå sitter den som støpt.

    Lena<3 :
    tusen takk, jeg elsker den kjolen. Jeg heter faktisk Rose så føler kjolen er så utrolig meg.
    Har du ikke vært på premiere før? Når neste sex and the city filmen kommer (det kommer en ny film, føler det på meg etter som denne var så bra) da inviterer jeg med meg deg <3 premieredag på ordentlig morsom jentefilm kan man bare ikke gå glipp av!

    Stor klem fra Rose

    SvarSlett
  4. Fin kjole :) herlig farge!

    SvarSlett