fredag 12. september 2008

Fall is her


Lue og skjerf: H&M
Kåpe: H&M
Den lille svarte: H&M
Sko: dinsko

Da jeg satt på toget på vei til byen så jeg til min forundring at de fleste bladene begynner å bli gule. Sommeren er ofesielt over! Jeg har ikke noe i mot høsten eller vinteren, men det er altid så vanskelig og kle seg ordentlig. Jeg klarer nesten aldri å kle meg riktig jeg fryser enten tærne av meg eller svetter som en gris. Jeg er egentlig en ordentlig kjole jente, å vinteren skal ikke få stoppe meg i å gå med det jeg liker. Så mitt beste høstips må være STILONGS under thigst eller strømpebukse! Da overlever du i søte minikjoler til den første snøen faller. Det kan også være lurt å invistere i en ullkåpe, jeg har hatt min i 3 sesonger og jeg får fremdeles masse komplimenter for den!
Hva er deres beste høsttips?

3 kommentarer:

  1. Så fin du var her! Nydelig! Vet av egen erfaring hvor godt det er å se bra ut spesielt når man ikke føler seg så bra. Da min ME var på det værste så var jeg veldig nøye med sminke og klær hver gang jeg gikk ut. Selv om jeg var syk så ville jeg ikke SE syk ut. Du er nydelig!

    SvarSlett
  2. tusen takk skal du ha Lena. Du er virkelig en engel<3

    SvarSlett