mandag 29. september 2008

Ukelig oppdatering

Ukens oppdateringer:

  • Jeg og de andre BB jentene har flytet bik bok til et helt annet lokale på ski storsenter, vi skal bli der i en måned før vi flytter igjen til det endelige lokalet. Har fått høre at det endelige lokalet blir stort, og det skal også ha en egen personaldo. Helt genialt!

  • En god kamerat av meg Anders (fra vinterbro, en likandes kar og storsjarmør) har fått meg helt hekta på guitar hero. Han har introdusert spillet for meg en rekke ganger tidligere, men nå klarer jeg ikke stå imot lengere. Jeg må bare ha det spillet!

  • Høsten begynner å komme for fult. Ny Cardigan, skjørt, lue, skjerf, lakk thigts, singlet, bukse, t-shjorte og en rekke knestrømper i ull er nå alt pent hengt inn i skapet mitt. Jeg er bare helt overlykkelig! Gleder meg til å få brukt alle de nye klærna. Jeg klarer nesten ikke vente.

  • Endelig HØSTFERIE, hurra. Selv om jeg er veldig lite på skolen fortiden på grunnet sykdom (har en veldig dårlig periode nå og er ofte syk) er det veldig deilig med ferie. Jeg bare slapper av og koser meg med kjæresten min, og ut i uka engang skal prøve å få til en jentekveld eller to, så det blir bra. Hvis det er noen som har lyst å komme på besøk er det bare å sende en melding eller ringe. Du er hjertelig velkommen.

  • Og sist men ikke minst jeg og min elskede Thomas er 3 månder i dag. Gratulerer med dagen pus! Jeg er så inderlig glad i deg.

1 kommentar: