mandag 15. september 2008

Look at me


Kjole: H&M, Pelskåpe: Mammasin, Sko: DNA

Jeg er blitt brunette! Nå nermer vinteren seg å da bruker jeg altid farge håret. Denne gangen ble det brunt/mørkebrunt. Hva synes dere? Var det velykka? Jeg var en smule usikker i starten følte meg litt blek og håre mitt virket plutselig mye kortere. Etter 6 timers tilvenning, makeup og styling føler jeg meg kjempe sexy og elegant!
Jeg vil bare få si tusen takk for alle god bedring meldingene! Det hjelper meg virkelig å få ME litt på avstand. Utrolig koselig å få så søte komentarer.

16 kommentarer:

  1. Rose, du er en lækkerbisk! Nydelig du ble på håret!<3

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha mette.
    tusen takk Marianne og amanda? klem

    SvarSlett
  3. åå bildene er fine:)

    ja jeg bor i bergen:)
    haha folk finner alltid noen jeg ligner på. skulle likt å sett hvem det var:P

    SvarSlett
  4. Du var sykt pen med mørkebrunt hår, kledde det skikkelig :)
    Fine bilder også:)

    SvarSlett
  5. Håret ser kjempefint ut!! Wow!

    SvarSlett
  6. Du er så søøøt Jeanette.! Vi savner deg på skoolen. Håper du kommer tilbake snaart. Fin på håret !<3

    SvarSlett
  7. Kan jeg være så snill og få noen tips ang. hårfargen (hvis du sjekker bloggen min kan du se at jeg vurderer å farge det mørkere). Håret DITT ble kjempefint, forresten!! :)

    SvarSlett
  8. XoXO: klart jeg kan skjekke bloggen din. Skal legge igjen en koselig kommentar jeg.

    Hemmelig: Tusen takk<3 jeg savner skolen skikkelig =( Veldig koselig å få sånne kommentarer, blir jo fryktelig nyskjerrig på hvem du/dere er da. Ha en god høstferie hvertfall<3 stor klem fra Rose

    SvarSlett
  9. Så fin du ble på håret :D

    Håper alt går bra med deg og sykdommen, huff, høres ikke koselig ut!

    Stå på!

    -Oda elisabeth!

    SvarSlett
  10. Å Så koselig Oda, tusen takk. Håper alt er bra med deg der borte in the U.S.A. Stor klem

    SvarSlett
  11. Takk for det Rose. Du er veldig søt. Får håpe du kommer tilbake.

    Veldig sjenert gutt, som liker å holde seg skjult. Kom tilbake på skoolen :)

    SvarSlett
  12. Utrolig pen som brunette! <3 må ses igjen neste gang jeg kommer til Ås.. Nuss <3

    SvarSlett
  13. Ååååh! Det ble utrolig fint!

    SvarSlett