mandag 17. november 2008

No Make up on!

Å...! nå har jeg hatt klar min første videoblogg allerede siden daget etter forje innlegg! Det vil si snart 14 dager!

Det trådløse internettet våres er nemmelig nede, å jeg sliter skikkelig. Det bare kribler i fingrene etter internett,blogging og face. Jeg har gitt videon til kjæresten min i håp om å få lagt det ut fra hans pc uten noe hell! Men kanskje det er meningen. Kanskje dere ikke er klar for min nådesløse videoblogging enda? hehe. Jeg er vertfall veldig spent selv på alle reaksjonene. Jeg har jobbet veldig hardt med den, så håper virkelig det svarer til forventningene. Dessuten har jeg nemmelig kommet på denne fletten/hårsveisen helt selv. Så det blir spennende og så hva dere synes.

Men Prekast. Nå ere natta for meg og atter en nådesløs dag uten internett i morgen.

6 kommentarer:

  1. Det er kjipt, får håpe du får tilbake internettet deres da, så får man bare vente i spenning på videoblogg:)

    SvarSlett
  2. æh, det er så kjipt når internetten ikke vil funke.
    fin blogg du hadde :)

    SvarSlett
  3. heei. Det er din hemmelige beundrer på Drømtorp vgs. Lurte på om vi kunne tatt en date i kantina en dag:) snakket litt om alt mulig egentlig?:)

    SvarSlett
  4. Hello. Som du sikkert ser nedover på siden så har jeg verdens søteste kjæreste som jeg elsker over alt annet på jord.

    M.V.H Rose

    SvarSlett
  5. Trenger jo ikke være date da. Men bare bli kjent?

    SvarSlett