mandag 24. november 2008

Gossip Girl

En god dose Gossip Girl har inspirert meg til dagens antrekk. Hadde det vært opp til meg skulle serien gått daglig på tv! Det er liksom noe med hele konseptet som er så utrolig fasinerende.

Skulle egentlig være antrekket for helgen, men fikk bare ha det på et par timer på søndag ellers levde jeg i pysj denne helgen, jeg ble så syk at jeg orket omtrent ingen ting. Sparer antrekket til Tirsdagen tenke jeg, når jeg skal på skole igjen. Jeg bare slenger inn en ekstra ull strømpebukse så jeg ikke fryser av baken min!

Slenger også inn et bilde av verdens koseligste restaurant besøk på søndag. Hva er vel ikke bedre på en søndagskveld en å spise god mat og chille med venner?


3 kommentarer:

  1. Hei, det var en koselig kveld med dere alle, godt å høre du skriver om oss å koser deg i selvskap med ås folket ;)Cathrine

    SvarSlett
  2. Det er jo umulig og ikke kose seg med dere da. Dere er jo alle så søte<3 Stor klem

    SvarSlett
  3. Gossip girl antrekk... Hva skal jeg si.... sexy!!!!

    SvarSlett