lørdag 29. november 2008

Under my Umbrella


Følte jeg måtte pynte meg litt ekstra i dag siden en kamerat av meg feiret 19 års dagen sin så jeg stakk dit etter at jeg var ferdig på jobb. Hurra for deg Tom-kåre som fyller ditt år på tirsdag. Å i morgen skal jeg på en annen bursdags fest for to andre kamerater, så dette blir litt av en minneverdig helg. Å på mandag er det jo første desember! hvem gleder seg vel ikke til pakkekalender og jul i blåfjell!


Hvordan har helgen deres vært?


Hugs, Rose

13 kommentarer:

  1. heihei:) bare hyggelig det vettu:) nå har jeg tatt en titt på bloggen din. likte den veldig godt! Jeg er på jakt etter nye og spennende bloggger og følge, og din falt virkelig i smak. Likte spesielt godt den videon med hippiefletten! så stilig:):) Du har noen fantastiske bilder!

    SvarSlett
  2. Heii, Rose!

    Nå har jeg også lagt et øye på bloggen din. Kjempe artig vettu!

    Keep up the good work, honey.
    Og håper du får en fin helg vidre.

    Pusser og pussekatter fra Constanze.<3

    SvarSlett
  3. i kveld skal jeg og kjæresten på besøk hos en kompiss, spise pizza og skravle:P

    SvarSlett
  4. Så fin du var! kan jeg spørre hvor du har kjøpt det søte kjørte ditt?:)

    SvarSlett
  5. Hei:) Hvordan klarte du å lage headeren din? Har så lyst på noe sånt no. Har ikke lyst å hjelpe meg vel?:)
    Og har du tatt bilde i studio?

    Klem fra Ida=)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for det du!:)

    Det var trist å høre det om faren din, men samtidig godt å høre at du har gode venner rundt deg. Problemer/konflikter kan jo ofte virke sammensveisende i forhold til de som virkelig er der for deg.

    Hehe, åh, det hørtes ut som en bra helg du!
    Jeg har hatt en veldig fin helg, men ikke noe drikking på meg denne helgen. I går feiret vi bursdagen til en kompis på Egon, og idag har jeg vært på jobb, vært på landskampen i håndball mot Belgia og vært sammen med en venninne. Gleder meg til imorgen, fordi da skal jeg ta med to ungdomsdelegater fra Colombia på ski (som de aldri har stått på før), og ta med kvikklunsj, appelsin, sitteunderlag, ved og kakao;)

    SvarSlett
  7. har hatt en super helg, jeg!
    var på grease idag, i oslo spektrum :D
    kjempe morro!

    SvarSlett
  8. Åh, det skjørtet på bildet var fint! :)

    SvarSlett
  9. Marlene B: Wow, takk :D bra du likte videoen min...hehe...hadde skikkelige problemer med å legge den ut:P har et par til videoblogger på gang. Så detta blir forhåpentlig vis bra.

    Constanze: tusen takk søta :D er spessielt hyggelig at venner titter innom. Det gjør meg extra glad :D Håper du har hatt en fin helg?
    Stor nuss

    Margrete: digg da, man må alle ha en sån kveld en gang i måneden. Er ikke noe så digg som bare chille med venner og god mat.

    Benedicte: selvfølgelig kan du få spørre om det. Skjørtet er kjøpt på Gina Trecot. Bare elsker det skjørtet!

    Ida Kornelia: tusen takk. headeren har jeg laget i photoshop er ikke vanskelig i det hele tatt (hvis man kan litt om programmet) Hvis du har noen fine bilder kan jeg sikkert hjelpe deg^^ Bildene har en venninne av meg tatt i photostudio på skolen min.

    Hanne Sofie: Takker;)

    Ingeling: wow, så snill du er! du gjør virkelig mye for andre mennesker. Hvis vi hadde flere mennesker som deg hadde verden vært et mye bedre sted. Å det mener jeg virkelig.

    Kristine S.L: Hvordan var grease? Har skikkelig lyst å se den sjøl men har ikke penger til det akk nå! Skjønner godt at din helg var super :D

    Jas: takker :D

    SvarSlett
  10. SV: Passer bra! Jeg har gavekort der.. gjett om jeg skal ta turen opp dit i nærmeste framtid da.. :)

    Haha, sånn kan det gå! Lett for at ting går i "glemmeboken"! Syntes du kom fram til en utmerket nødløsning! Flink du:)

    SvarSlett
  11. Tuusen takk, det varmer virkelig når du sier det, men helt ærlig så er jeg ikke bedre enn noen andre. Jeg har mine sterke sider, og jeg har mine svake sider -slik som vi alle har. Det var virkelig moro å ta ungdomsdelegatene med på skitur, og vise dem virkelig nordnorsk idyll. Men det er veldig koselig at du sier det selv om!:) For å si det slik -så virker du ikke så ille du heller;)

    SvarSlett