torsdag 27. november 2008

Min dag med Marie Amanda




Ble vekket av en telefon fra Marie Amanda i dag tidlig, jeg har nemmelig spurt om et intervju med henne til en skoleoppgave som hun heldig vis kunne være med på. Så sporty som jeg var når jeg snublet meg bort til telefonen ( torsdag=ikke skole=sove lenge) med nattkjolen på halv 12 og med en morgenstemme som sikkert minna mer om et dop vrak søndags morran, ble vi enige om å møtes halv tre på Krydder. Etter en time med en kald dusj som oppvåkning og en lang deilig frokost var jeg klar til og gå.Når jeg var fremme møtte jeg en blid og munter Marie Amanda ute på balkongen som jeg fant ut av at jeg hadde masse tilfelles med. Vi hadde det så koselig at vi satt og snakket i hvertfall en timer før vi gikk inn på gina tricot dro med oss et par outfits før vi stakk til prøverommet og laget skikkelig photoshut (og rot) med stil!

Kl 5 var det på tide og venne nesa si hjem igjen, til min elskede Thomas som ventet med hjemmelaget Kina mat! For dere som ikke har fått det med dere enda, jeg er så utrolig forelska! Å det finnes ikke noe bedre en å være forelska finnes det vel?

Ha en god natt alle sammen

4 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en morsom dag det! :)

    SvarSlett
  2. Hørtes koselig ut^^
    Er alt bra med deg?
    Klem fra Ida.

    SvarSlett
  3. «Når jeg var fremme møtte jeg en blid og munter Marie Amanda ute på balkongen som jeg fant ut av at jeg hadde masse tilfelles med.»
    hahaha, det var litt morsomt, gramatisk sett, for her står det at du hadde masse tilfelles med balkongen. :D haha! ^^ veldig fin blogg.

    SvarSlett
  4. Ja hadde det kjempe kos vi^^

    SvarSlett