tirsdag 25. november 2008

Forslag noen?



Jeg var ikke frisk nok til og gå på skolen i dag. Det er fryktelig kjedelig og være syk hele tiden. For dere som synes jeg er heldig for at jeg slipper så mye av skolen, la meg få minne dere på at jeg "slipper" fester i helgene også. Jeg "slipper" å gå på shopping når lønna kommer, og jeg slipper aktiviteter som dansing og fitnestrening (noe jeg synes er kjempe gøy). Så med andre ord, det er veldig mye mer jeg går glipp av en bare lekselesing.

Men når jeg er syk får jeg heldig vis masse besøk av kosepusen min Theodor. Det beste Theodor vet er og ligge trykt inntil deg under dyna og få kos på magen, og hvis han ikke får lov til å kose blir han skikkelig grinete!
I dag lå vi to og planla den nye videobloggen min sammen og så kom vi på at vi har lyst og spørre dere!

Hva har dere lyst å se? Er det noe dere har lyst å finne ut av?
Jeg har et spørsmål jeg lurer fælt på, å det er som følger:

Er det mest sexy med storepupper, blondt hår og tan eller den søte håndball jenta med sprettrumpe? Og hvordan ser gjennomsnitts "drømmedama" ut?
Dette skal jeg søren meg finne ut! Så i morgen tar jeg med meg videokamera og mikrofon på skolen for og intervjue gutta for å få en klarning i dette en gang for alle!

22 kommentarer:

  1. Begge pusene på en gang jo:) hvis du er bedre imorgen så kan jeg bli med å shoppe litt prinsessa mi.

    SvarSlett
  2. Tusen takk elskling. Du er så søt.

    SvarSlett
  3. Det var et litt vansklig spørsmål! Jeg er jo ikke gutt, men regner med at de fleste gutter hadde svart den sexye med storepupper..
    Jeg ville helst vært noe mitt i mellom :)
    JA, til videoblogg og intervjuing av gutter :D

    SvarSlett
  4. Bra spørsmål! Selv om medier skal ha det til at Linni Meister-lookalikes er det som gutter synes er sexy så tror jeg kanskje ikke det helt stemmer med virkeligheten. Selvsagt kan de mene at glamourmodeller er sexy og deilige, ingen overraskelse der, men vi jenter er jo også nødt til å ta en titt på hva vi liker å se på tv-en kontra det vi sitter ved siden av på sofaen. Gutter med store muskeløse armer, six-pack, hvitt smil og flott hår ER jo fint å se på, men samtidig ville vi jo ikke byttet bort kjærestene våres for noen ting i verden selv om de kanskje ikke er i nærheten av det vi liker å sikle etter i blader. Tror det samme gjelder guttene, glamourmodellene er fint på avstand. I virkeligheten tror jeg det er viktigst med personlighet, at man er jordnær, morsom og uhøytidelig og andre gode kvaliteter. Personlighet former utseende!:)

    SvarSlett
  5. Hei Rose! Ang. det du lurte på i innlegget på bloggen min, så har jeg svart deg der.. =)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Leste om sykdommen din litt lenger ned i bloggen. og kjenner selv noen som har det. Virkelig forferdelig.
    Håper det går bra med deg. Du har forresten en kjempe fin blogg, og masse herlige outfits. :)

    SvarSlett
  7. Du har en super blogg Rose:) Og selv om du er syk/dårlig ofte, så må du bare henge med :) Håper du blir bedre til helgen vertfall!:) Ha en fin fin dag søtnos:)

    SvarSlett
  8. Du er så søøt Jeannette, håper alt blir bra med deg:) Du er virkelig en jente som fortjener bedre, skulle gjerne latt deg ha en perfekt uke hvor jeg tok smertene? du bærer med deg.
    Men ja, ønskelig at vi tar en kaffe i kantina en dag, eller hva du nå enn drikker:) Hadde vært kjempe koselig, fra den anonyme gutten på Drømtorp VGS. :) God bedring fra meg og resten av Drømtorp videregående skole. Vi savner en som fresher opp dagen med heftig kles-stil:)
    Stå påå.

    SvarSlett
  9. Hei!
    Timmi e en Siameser, men han e en blanding av en anna rase som e itje e heilt sekker på, e trur han har litt burmeser i c.. Du ser ivartfall god førskjell på han og rein rase siameser. Timmi e itje så spiss i ansiktet som de, å han har heller itje så spisse øra, + at fargan i pelsen hannes e litt anderledes. Så ja, han e en blanding :) Men så fin din katt va! Korsen rase e da? Hehe, Timmi ælska og å litt å bli kosa mæ, spesielt under duna åsså bli klødd på magen :D Skikkelig lat sabb :P

    SvarSlett
  10. Oi, en liten skrive feil der, ska stå "Timmi ælska og å bli kosa mæ, ..." hehe..

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. Til anonym

    Takk for alle pene ord, men som sakt jeg har kjæreste. Å planlegge og møte en fremmed kar i kantina blir bare skikkelig feil. Det finnes flere måter å bli kjent med meg på, som å bare komme bort når du ser meg, eller fortelle meg hvem du faktisk er. Håper du skjønner og respekterer dette.

    Hilsen Rose

    SvarSlett
  13. Nina:

    Timmi virker som en ordentlig søting! Jeg har faktisk ikke peiling på hva katten min egentlig er. Dama jeg kjøpte han fra sa han hadde mye hellig birma blod i seg, men han er også en blanding! Det er så koselig med ordentlige sofa katter! jeg og kjæresten bor i blokk leilighet (3. etasje) så er pusen er altid inne. Han er så kosete og kleimete at du av og til får klaus...hehe... Har du hatt katten din lenge?

    M.V.H Rose

    SvarSlett
  14. Hehe, ja, e koselig mæ sånne katte.. Blir sjøl litt lei av å tel når han heile tia ska kom å ligg på fanget :) Men e jo koselig då :)
    Fikk katta mi i 1994, då va han 1 år, så no e han 16 år no :) Gammel gutt :) Når fikk du din?

    SvarSlett
  15. Min er faktisk bare 7-8 måneder. Så han er fremdeles veldig ny...hehe... jeg ahr to katter fra samme kull men de ser HELT forskjellige ut. De heter William og Theodor.Har akkuratt dusjet dem så nå ligger william på sofaen oppå 2 ulltepper mens theodor vil sittte på fanget... men jeg sitter på barstol så er liten plass, så han ahr lagt seg rett under stolen. Hehe

    SvarSlett
  16. Oi, ja da va itje lenge :)
    Nåh, så søtt, ælska kattunga! Men regna mæ Timmi itje har så veldig lang tid igjen å lev, han har vært bra masse syk i da siste, å blir bærre slappare å slappare.. Så har vært en del tura tel dyrelegen mæ han ja!

    Legg ut nånn bilda av kattongan kansje? (:

    SvarSlett
  17. Ja det kan jeg gjøre^^ har bare ingen på akkuratt denne pcen. Men nå legger jeg meg. Ha en fin dag Nina. Sov godt

    SvarSlett
  18. Ok, takk!
    Sov godt du og Rose, god natt :)

    SvarSlett
  19. Drømmedama tror jeg har en god del mer enn bare utseende :)

    SvarSlett
  20. når kommer filmen ? :-)
    er fryktelig gira på å se jeg nå ;D

    SvarSlett