søndag 30. november 2008

I går feiret vi bursdagen til to kammerater, møttes tok et par pils og koste oss. Senere på kvelden gikk vi ut for og feire bursdag slik bursdager feires best.

Vi var vel alt i alt en 20 stykker som sang "hurra for deg som fyller ditt år" av full hals for Roy og Stian, etterfulgt med dans der jeg ble bedt opp av Tom-Erik verdens snilleste kammerat av Thomas, som svingte meg over dansegulvet så jeg nesten velta over bordet til to staute karer over 40 som satt og nynna til grease! Hehe.

Men for å gjøre en lang historie kort, en kammerat fikk albuen til ei jente hardt over nesa. En annen havna i konflikkt med samme jenta så ho ble lagt i bakken og sparka ut. En trede kom i heftig slosskamp rett før vi skulle dra og en fjerde havna på glattsella til dagen der på.

En minneverdig bursdagsfeiring eller hva?

Mye av det ble til og med skrevet om på nettavisen ØB i dag morres. Hehe

Men alt i alt så var det en sinsykt fet bursdag! Kanskje en smule spessiel, men pytt pytt, slikt skjer!? Så gratulerer så mye med dagen Roy og Stian! Dere fikk hvertfall en bursdag vi alle kommer til å huske lenge.

Puss og Nuss fra Rose og Thomas
Bursdags"barna" Stian i hvitt og Roy til høyre.

Alvaro,Tom Erik, hunden, meg og Thomas


Meg og Lucky. Er han ikke nydelig?

4 kommentarer:

  1. Så søte:) Det var ikke store hunden;)

    SvarSlett
  2. Nei, hehe... er han ikke søt!!! han kom bort til meg og ville kose hele tiden<3 Han er en søt Chihuahua!

    SvarSlett
  3. Så koselig at du skriver litt om gjengen i bloggen din,mye bra å lese ;)
    Var en bra kveld da =p

    SvarSlett